Horrorscope & Mr.Mamut:  Producers
Krzystof Pistelok:  Guitars
Lech Smiechowicz:  Guitars
Tomasz Walczak:  Bass
Producer:  Horrorscope & Mr. Mamut
sixxdog Karakter: 6/10

Jeg ikke hvornår og i hvilken rus, jeg købte dette album. Jeg ved i det hele taget ikke ret meget om dette band. De kommer fra Polen og spiller old school melodisk Thrash Metal, så meget kan jeg da sige. Nå, lad mig starte med det negative først til en afveksling: Hvad sker der for denne produktion? Vokalen og guitarene lyder ret godt, omend ikke hverken overraskende eller banebrydende på nogen måde. Men lyden på de trommer?? Det lyder sgu som om, manden sidder og hamrer på et par hule konserves dåser, der måske stadig lugter lidt af torskerogn. Føøøj hvor en lyd! Alene dét, trækker karakteren fire hakker ned. Det positive ved denne plade, er stort set alt det andet. En god gedigen thrash-vokal, der både behersker det tørre, brutale og de højere toner, der indimellem kan lede tankerne hen på Power Metal. Der er en fed rock 'n roll rytme i fleste numre, og man kan ikke rigtig bestemme sig for om man vil headbange, moshe eller bare danse uhæmmet. Jeg kender ikke én eneste af musikerne på dette album, men jeg må sige at de så fostrer nogle habile guitarister i Polen! For dælen hvor man indimellem fryder sig over guitaren. *** Alt i alt er der ikke meget nyt under solen, og havde jeg ikke undersøgt det, havde jeg gættet på at denne skive var fra slut-firserne. Og selvom det ikke nødvendigvis er noget dårligt, så mangler der sgu lige dét der gør at jeg kommer til at sætte denne skive på, frem for så mange andre. Nu har jeg ladet den snurre en 10-12 gange for at kunne skrive alt dette, men jeg tror faktisk ikke den kommer på anlægget ret mange gange mere. Alternativerne er bare bedre. Men jeg vil da holde øje med Horrorscope, for skulle de vælge at udgive noget nyt, ja så har de da lagt grundlaget for min interesse. **Hæderligt, men også lidt ligegyldigt.
2005-08-12 21:01:50