START
SENESTE KOMMENTARER
NYE ALBUMS
DVD
TOP 100
TOP ANMELDERE
ÅRSTAL
EVENTS
SØG
LINKS
Du skal være logget på for at anmelde skiver.
Informationer
Bruger rating
|
Sange
|
Medlemmer
|
Beskrivelse
Scandinavia | Karakter: 8.5/10 |
PRÆSTERNE ER TILBAGE!!!! Original forsangeren er da hvertfald tilbage, for jeg er lidt i tvivl om hvorvidt de egt. er i topform...Ingen tvivl om at "Angel Of Retribution" er 10x federe end deres to forrige studioalbums, men synes præsterne må se sig en smule distanceret af "nyere" metal bands, såsom PRIMAL FEAR. Dertil skal det dog siges at præsterne jo bare er creme de la creme indenfor genren anyway you slice it...Stilen herpå er en sjov blanding af deres oldschool 80er stil (ca. 1984 lyden) og den nye priest stil som opstod i Robs fravær ("Jugulator" stilen), men ganske godt er det nu! Kun 2 sange bryder jeg mig ikke om (balladen "Angel" og "Revolution") - disse skæringer er en smule for "nymodens" for mit øre, men ellers er det satme skrald på verdens sejeste bøsseband! Desværre er det et eller andet underligt ved Robs vokal...Den har ændret sig og han skriger knap så meget som sædvanligt...Tempoet er også en smule lavere end "Normal" Priest musik, men, som sagt, det er langt fra dårligt! Bare en skive der SKAL står der...De prøver i øvrigt at være nyskabende med "Hellrider" og "Lochness" og får faktisk skabt noget ret fedt!
2005-03-06 13:48:19
Muddley | Opsat: 2005-03-07 11:55:03 |
De har været væk fra hinanden i 2-300 år så resultatet er 9.5/10. De starter i 'guddommelig stil' med nummeret Judas Priest. Derefter lægger de alt tvivl bag sig om værdien af deres 'genopstandelse'. Guderne er tilbage og jeg kan kun anbefale alle at købe deres udgave hvor der er en DVD med som bonus. Den har 7 live numre med. | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-03-12 11:26:47 |
Yes, den er købt...Skiven her minder på mange måder om HALFORD debutskiven... | |
|
Muddley | Opsat: 2005-03-12 21:02:34 |
Jeg elsker Judas Priest og synes de er guds gave til musikken og denne skive er suveræn..............men den nye Force Of Evil som stilmæssigt ikke ligger langt fra denne, er uden svage punkyet. De moser derudaf og det ene fede nummer efter det andet bliver bedre og bedre. Det er sjældent jeg går på røven over en skive, men det er sket her. | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-03-13 09:57:18 |
Hvad med en anmeldelse af albummet så?? Altså bare så gode gamle stjernekriger Rob ikke blir' fornærmet...:-) - Sad og lyttede dette album igennem igår og står stadig ved min karakter....Der er et par svage punkter desværre... | |
|
Hypnotoad | Opsat: 2005-03-16 13:22:34 |
Revolution er fed 70'er Priest!! Loch Ness er en kende Pinlig synes jeg nok, men alt i alt en meget velkommen skive"! | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-03-19 09:22:15 |
Kan det uddybes?? Tænker især på hvad du mener ang. "Revolution" som værende 70er agtig?? Synes personligt det er det mest moderne nummer på albummet... | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-04-22 23:00:30 |
Denne skive er virkelig begyndt at samle støv hjemme hos mig...Desværre!! PRIEST er mine guder, men der er nu ikke meget magi over dem længere....Er de mon faldet i "KISS grøften" hvor det hele handler om $$$???? Der er mange bands nu om dage der overgår præsterne desværre...Sjovt nok har PRIEST altid formået at slå alle konkurrenter af banen i de andre årtier de har hersket, men den gik ikke her desværre... | |
|
-=MP=- | Opsat: 2005-05-09 15:54:25 |
Synes nu at det er et ganske pænt comeback, præsterne laver her, de er jo nogle aldrende herrer, så derfor er der nok også skruet lidt ned for tempoet, så også 8,5 herfra... | |
|
Norge | Opsat: 2005-07-07 21:12:31 |
Så har man omsider anskaffet denne platen. Et godt comeback for å være helt ærlig, skal jo si meg enig i MPs komentar ovenfor. Den låta som ikke appelerer spesielt bra for meg må være Revolution. Ellers et bra album | |
|
Scandinavia | Opsat: 2005-08-09 20:43:54 |
Enig Norge ang. "Revolution" - Det er skidt! MP - alderen behøver vel ik' betyde at man sætter tempoet ned musikalsk set, oder was? :) | |
|
Brian | Opsat: 2005-09-19 14:01:39 |
Så fik jeg endelig bestilt denne + en trøje med coveret trykt på :-) | |
|
Brian | Opsat: 2005-09-21 09:49:07 |
Så kom trøjen :-) Nu mangler jeg bare cd´en | |
|
Brian | Opsat: 2005-09-30 22:28:02 |
Så blev det også Judas Priest dag. Temlig fed cd og en der virker til at ku blive meget langtidsholdbar og også vil blive fundet frem om et par år hvilket immmervæk giver den en noget højere status en nyeste opus fra "Iron Maiden: Dance of Death" der led den grumme skæbne at ryge ud i glemsen over ligegyldige udgivelser. Judas virker rimlig friske og klar til at erober verden for anden gang og jeg vil være med til den bitre ende "Judas is Rising" (again)!!!! | |
|
Judas Priest (the king of heavy metal) | Opsat: 2005-10-02 19:06:55 |
selv om man er gammel kan man godt lave fed musik. de har halvtreds år endnu. igen en fed cd af Judas Priest | |
|
Hoffmeier | Opsat: 2005-10-05 21:09:52 |
Judas Priest (the king of heavy metal)... Jeg er næsten bange for at du måske bliver den næste JP fan der stikker geværet i munden og trykker.. He he, nej jeg må sige at du godt nok er inkarneret fan af Judas Priest. Du minder mig om mig selv i slutningen af 80'erne. Der havde jeg det lige sådan med Iron Maiden. Det ku' være at jeg skulle prøve at høre en anden skive med JP end lige Painkiller.. Ja, jeg ved det godt folkens... | |
|
The artist Formerly known as Brian ;-) | Opsat: 2005-10-06 21:43:32 |
Så er den banket igennem en del gange og ender på 8,5/10. Mine yndlingsnummer indtil vidrer må blie "Judas rising" & "Worth fighting for" | |
|
Motley | Opsat: 2005-10-07 20:09:07 |
Købte mig forleden dag til 100kr og der fulgte der en live dvd med sangene: 1.BREAKING THE LAW 2.METAL GODS 3.A TOUCH OF EVIL 4.HELL BENT... 5.THE HELLION 6.DIAMONDS & RUST 7.LIVING... + et 27 min langt interview...sangene er fra Valencia...men ja, rob skriger ikke så meget som han plejer OG det jeg er mest skræmt ved, er at han kun går rundt...ingen dans eller hop og vild samtale med publikum....Kan huske han med nød og næppe kunne klare Painkiller sangen fra Swedenrock....Er han ved at miste taget med sin falsett? Synes forøvrigt denne skive er mega fed, men står af på 3, 7, 9....de sange kunne godt være undgået....Lochness synes jeg er en stor sang!!! men pisse irriterende intro...og nu vi snakker introer:er der ikke meget GREEN TINTED SIXTIES MIND intro over JUDAS RISING? :O) Kun en mindre detalje fra mig haha |
|
|
KimG | Opsat: 2005-10-08 10:24:10 |
Motley: Var du i Valby Hallen sidste år og se JP?? Dér gik Rob også "bare" rundt på scenen, men føj hvor var det bare fedt alligevel... Da lyset blev slukket og The Hellion gik igang fik jeg en omgang seriøs gåsehud og en lille tåre i øjnene - THE PRIEST IS BACK!!! | |
|
Motley | Opsat: 2005-10-08 13:42:59 |
Nej det gad jeg ikke efter deres skuffende præstation på swedenrock...The Priest is back uden tvivl, men der skal kraftedme mere gang i Rob...Han lider jo ikke af Mick Mars syndromet vel?? | |
|
Judas Priest (the king of heavy metal) | Opsat: 2005-10-09 13:43:29 |
han er også blevet 15 år ældre | |
|
Judas Priest (the king of heavy metal) | Opsat: 2005-10-09 13:47:06 |
du skal ikke være så sikker Hoffmeier p at jeg skyder mig selv for jeg skal lige se dem live | |
|
Hoffmeier | Opsat: 2005-10-16 11:45:47 |
Har lige fået denne skive. Lige nu kører den første sang på anlægget, og den er sgu da for fed! | |
|
KimG | Opsat: 2005-11-12 20:14:43 |
Føj, hvor er riffet i Hellrider bare fedt!!! Total Heavy Metal !!!! | |
|
Muddley | Opsat: 2005-12-27 05:22:41 |
Judas Priest er Total Heavy Metal............ | |
|
Muddley | Opsat: 2005-12-27 05:34:06 |
Har lige modtaget deres nye DVD på cd hvor en eller anden 'fætter' har rippet musikken til deres kommende dvd 'Rising In The east' Føj føj føj hvor de rykker. Klart den anbefaler jeg til alle på RN. Halford er GUD. | |
|
The Warrior | Opsat: 2005-12-27 13:13:06 |
Bliver sgu aldrig den helt store JP fan, må jeg nok indrømme. Kan faktisk bedre lide Rob H. solo...Federe musikere, synes jeg... | |
|
Qubot | Opsat: 2006-01-17 21:33:14 |
HOLD KÆFT det holder sku det her. det er et FUCKING FEDT album fra judas priest. hvad mere kan jeg sige end FANTASTISK. 100/10 |
|
|
Norge | Opsat: 2006-01-17 21:48:29 |
Du har helt rett Qubot! Dette er faen meg FAENTASTISK!! Judas Rising er mitt store høydepunkt på denne platen sammen med Demonizer. Lock Ness er også ganske god helt til den begynner å gjennta seg selv hele tiden etter 5 min. Dette herrefete albumet fortjener klart 9,5/10 i karakter | |
|
Motley | Opsat: 2006-07-09 23:22:08 |
Hellrider er helt sikkert mit yndlingsnummer på denne cd! jeg synes det er typisk Judas Priest:O) | |
|
Scandinavia | Opsat: 2007-01-08 12:18:22 |
Damn... Blir' sgu' spændende med deres kommende konceptalbum, "Nostradamus"! Glæder mig som et barn før juleaften! |
|
|
bcd | Opsat: 2007-01-19 12:46:29 |
Det har taget noget tid at få den ind under huden, men nu fremstår "Lochness" som ét af de største øjeblikke i Heavy historien | |
|
bcd | Opsat: 2007-01-19 13:40:39 |
Lettere overdrivelse måske, men den er ihvertfald tæske fed!! | |
|
sixxdog | Opsat: 2007-01-19 14:03:53 |
Jeg synes det er en super-fed plade fra kongerne. Dog synes jeg nummer 9 og 10 er decideret fyld.. Men når du nu siger at 'Lochness' er et fedt nummer, så undres jeg sgu. Hmm...jeg havde det faktisk sådan at hvis de havde skåret de to sidste sange af plade, så havde det været et mesterværk. Hmm...nu bliver jeg jo nød til at prøve forfra :D |
|
|
Motley | Opsat: 2007-01-19 17:00:21 |
Fed skive ja, men LIVE holder Rob ikke en meter mere....han kan simpelthen ikke komme holde de høje toner mere end 0.5 sekunder........ | |
|
Sleazy Dane | Opsat: 2007-01-19 18:47:58 |
Fedt album, men undres også over begejstringen af Lochness. Det er i mine øjne det dårligste nummer Judas Priest nogensinde har indspillet. Pinligt!! Resten af albummet holder. |
|
|
bcd | Opsat: 2007-01-19 20:14:36 |
Så´en er vi jo allesammen så forskellige, og HELDIGVIS | |
|
KimG | Opsat: 2007-01-19 20:31:16 |
NEJ, vi skal allesammen være ligesom MIG!!! :D Og nu tilbage til virkeligheden... Jeg synes 'Lochness' er en OK sang - noget der egentlig gør sig gældende for hele dette album. Men jeg glæder mig nu til sommer når Nostradamus sættes fri... |
|
|
bcd | Opsat: 2007-01-19 21:06:33 |
Ja der blir noget at se frem til og så vidt jeg er informeret kommer der også en ny med "Halford" singlen "Forgotten Generation" har været på gaden nogen uger, desværre eksklusivt igennem ITunes, håber sku på singlen får en rigtig udgivelse | |
|
bcd | Opsat: 2007-01-19 21:07:02 |
Du har da ik stemt på CD´en KimG | |
|
KimG | Opsat: 2007-01-19 21:57:48 |
Jeg har hermed stemt på dette album! :) | |
|
bcd | Opsat: 2007-01-19 22:08:57 |
7,5??? Er du halvdøv :-) "Halford" http://www.halfordmusic.com/ |
|
|
-=MP=- | Opsat: 2007-01-20 10:02:19 |
Måtte lige sætte den på, efter at have læst de seneste kommentarer. Den holder ingen tvivl der, de har dog gjort det bedre, men et godt album, hvor jeg synes at "Deal With The Devil" er det fedeste nummer. "Lochness" er også fedt, men allllttttt fooorrr laannngggtt. |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2007-01-20 10:36:11 |
"Wheels Of Fire" og "Hellrider" må være mine favoritter! | |
|
sixxdog | Opsat: 2007-01-20 10:51:22 |
Seriøst, så synes jeg det er et rigtig fedt album, langt bedre end jeg havde forventet faktisk.. Men jeg skar godt nok tænder da jeg hørte 'Lochness' første gang, og gør det for så vidt stadig. Det samme riff om og om igen, i jeg ved ikke hvor mange minutter, og tag så lige teksten! Nej, jeg er tilbøjelig til at være enig med Sleazy Dane - at det er et af deres værste sange nogensinde, og så endda på hvad jeg vil kalde et af deres bedste albums nogensinde! De to sidste sange er dog ikke nok til at sænke min oprindelige karakter, for som sagt synes jeg det er et helstøbt album med tonsvis af kvaliteter, for ikke at nævne den pissefee lyd. 8.5/10 Balladen stinker dog også, men det er nok bare mig og mit anale forhold til ballader :/ |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2007-01-20 12:20:31 |
Enig med dig omkring balladen... Ja, ballader og Judas Priest er at sidestille med bistandskontoret og Bill Gates! Jeg forundres også til stadighed når jeg en sjælden gang smider albummet på... Det er sgu' et topudspil, men næppe en klassiker fra præsterne! Jeg har en skidegod mavefornemmelse... Tror nemlig, at "Nostradamus" blir' den længeventede konkurrent til "Painkiller"! |
|
|
Motley | Opsat: 2007-01-20 14:09:07 |
Ja eller noget total modsat. Hvordan tror du ikke jeg havde det, da jeg hørte Generation Swine?? Puhaaaaaa...... Men præsterne må ikke skuffe IGEN! Min yndlingssang er DEMONIZER :OD |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2007-11-30 08:44:56 |
Er der nogen der ligger inde med info/update på deres kommende "Nostradamus" skive?? | |
|
Jettfever | Opsat: 2007-11-30 09:58:09 |
Dette er vidst det seneste der er sluppet ud: JUDAS PRIEST's official web site has been updated with the following message: "The JUDAS PRIEST machine will be rolling out on the road again next year. The tour starts in June 2008 — dates to be announced shortly! Please note that only when dates are announced here on our website are they actually official and confirmed!!" As previously reported, JUDAS PRIEST is among the bands who are rumored to be playing next year's Sweden Rock Festival, set to take place June 4-7, 2008 in in Sölvesborg, Sweden. JUDAS PRIEST's upcoming tour will include shows where the group's entire upcoming "Nostradamus" album (based on the legendary 16th century prophet Nostradamus) will be performed as well as concerts featuring the band's classic songs, singer Rob Halford revealed during a November 16, 2007 appearance on Eddie Trunk's "Friday Night Rocks" radio show. Regarding the direction of the material and how whole concept for the "Nostradamus" record came about, Halford recently told PureGrainAudio.com, "It sounds absolutely fucking amazing and that's not me inflating it, it is genuinely spectacular. So we're still carrying on with that and it should be out sometime in 2008. The idea (for the record) came from our manager Bill Curbishley, because we were ready to go in and do another studio record, but Bill came to see us towards the end of the 'Angel of Retribution' tour, he came to Russia, we were playing Russia and we had lunch with him and he said, 'Look, I have this idea.' Bill manages THE WHO, you know, Pete and Roger, and Bill was behind the enormous success of 'Tommy' and he said, 'I just think that you know, maybe you should think about this possibility of doing a concept album and I've been thinking about this guy Nostradamus.' And as soon as he brought the name up, I'm like, I'm there, let's go, you don't have to say anything else. I knew something of him already like everybody does about the books that you read about him, or on the Internet or on TV, documentaries and I thought wow, this is absolutely brilliant so that's where it all came about from." On the rumors that "Nostradamus" will be a double album, Halford said, "It is a rumor still. I mean, there is an enormous amount of material and you can only put so much on a single CD so you know, we're trying to tell the story of his life and we're trying to cover every significant moment of his life and I think you know, when we got it all recorded, that's when you're faced with the reality of how much time you got and how much a CD will afford you and the timing of it all. So we just ask everyone to bear with us and as we actually get into the mixing mode, we'll be able to be more definitive and tell everybody exactly what we've got, but we just want to make sure we tell his life story so we'll do whatever it takes to do that." ...fra Blabbermouth Ingen releasedate endnu andet end foråret 2008 |
|
|
Slotrace.dk | Opsat: 2007-12-18 12:58:07 |
Jeg var lige et smut forbi Accord og fandt denne cd til 50,- og måtte jo straks have den med koncerten i Valby Hallen i tankerne!!! Men ak og ve..... jeg tror der var tre-fire numre som fangede min opmærksomhed, da jeg lyttede til den. En meget afvekslende skive, men absolut ikke en af deres bedste!!! |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2007-12-18 14:37:29 |
Jeg synes dette album skal ses lidt i lyset af, at bandet netop havde fået Rob tilbage... I hans fravær klappede de jo fuldstændigt sammen og var tæt på at blive Industrial band (BAD!!!) - Hvis man har den optik på, så synes jeg nu at skiven er ganske fortrinlig, men nej, en ny Painkiller er det IKKE! :) | |
|
Æ mann | Opsat: 2008-01-04 14:57:27 |
super plade!! 9/10 | |
|
Scandinavia | Opsat: 2008-03-18 10:27:43 |
Nogen der ligger inde med en update på kommende "Nostradamus" skive?? | |
|
bcd | Opsat: 2008-04-11 20:42:40 |
"According to the latest newsletter issued by CMM GmbH (the new joint venture between ICS Festival Service GmbH, which organizes the Wacken Open Air festival, and the long-standing German management/marketing firm CMM W. Rott), JUDAS PRIEST's much-anticipated new album, "Nostradamus", will be released in Germany on June 13 via Sony/BMG (June 16 in the rest of Europe, and most likely June 17 in North America). It will be made available as a double CD in a jewel case, as a deluxe digibook and as a special box set containing the new album on three LPs, a 48-page book and a poster." http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=94645 |
|
|
bcd | Opsat: 2008-04-13 23:57:39 |
"Nostradamus" cover http://www.judaspriest.com/ |
|
|
bcd | Opsat: 2008-04-16 18:32:10 |
'Nostradamus' North American Release Date Confirmed, Track Listing Revealed.." http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=95015 |
|
|
bcd | Opsat: 2008-04-16 21:45:55 |
"Angel take me far away" | |
|
Sleazy Dane | Opsat: 2008-04-21 19:34:33 |
Så kan titelnummeret fra deres nye skive høres. Tjek det ud på http://www.epicrecords.com/judaspriest/ |
|
|
KimG | Opsat: 2008-04-21 19:43:11 |
FUCK det er fedt............. Jeg kan næsten ikke vente til Nostra udkommer! :-D | |
|
Sleazy Dane | Opsat: 2008-04-21 19:52:32 |
Det bliver en stor Juni måned. Først 4 dages heavy party i det svenske i starten af måneden. Masser af fed musik og dejligt mange øl i solen. Den 17 Juni går det så løs igen. 2 nye albums fra nogle af de helt store kanoner. Mötley Crüe og Judas Priest. Jeg får næsten åndenåd bare ved tanken. Glæder mig satme! |
|
|
Sleazy Dane | Opsat: 2008-04-21 20:16:18 |
Åndenåd=Åndenød :) | |
|
bcd | Opsat: 2008-04-21 21:11:28 |
Kan se mit link højer oppe ikke passer covert blir ik det der ligger på Judas Priest´s hjemmeside, men det der ses i linket til sangen. "PACKAGE 2 - LIMITED EDITION" er hermed købt og betalt :-) |
|
|
bcd | Opsat: 2008-04-21 21:18:01 |
Lækker sang men er stadig nervøs for helheden. 23 numrer!! Er sku bange for nogen af sangene taber pusten. |
|
|
bcd | Opsat: 2008-04-21 21:27:24 |
Der er sku lidt Helloween over det her | |
|
Scandinavia | Opsat: 2008-04-22 04:28:26 |
GUD FADER DA!! Det lyder satme lovende... Classic Priest with a twist! | |
|
KimG | Opsat: 2008-04-22 20:08:13 |
Jep, der er Painkiller-elementer over det nummer, men alligvel uden det bliver et rent rip-off pga. de nye ting... Lækkert nummer! | |
|
KimG | Opsat: 2008-04-22 20:21:46 |
bcd# Hvor har du købt og betalt for Package 2??? Hvis jeg prøver at købe gennem http://judaspriest.skyroo.com/, står der "This product is not available outside the US"... Og det synes jeg da er noget rigtigt ØV!!! :o( | |
|
bcd | Opsat: 2008-04-23 08:13:46 |
Ja ved det, min moster og hendes mand bor i New York så hun har betalt og sender den til lille danmark. Også får hun pengene af mig når jeg har modtaget CD´en (det er ihverfald aftalen). |
|
|
Muddley | Opsat: 2008-05-02 16:52:54 |
Hører netop nu for fjerde gang den nye single fra det nye JP album. Nummeret er Nostradamus og jeg må sige at jeg som inkarneret JP fan ikke er 100% overbevist om at det er fedt. Nummeret varer knap 7 min, men det er altsammen hørt før. JP bliver vel aldrig beskylt for at være nyskabende, men alligevel det jeg hører nu er godt nok et sammenkog af deres gamle numre. |
|
|
Metalfan | Opsat: 2008-05-02 17:01:17 |
Hmm...Man kan vel ikke vurdere hvordan hele cden bliver, ud fra et nummer??? Og hvorfor vil du have nytænking fra deres side??? Judas Priest er vel dem de er, og hvis de lige pludselig begynte at lyde som Rammstein eller andre bands, så ville de miste deres identitet og ikke længere være dem de er. Og det er vel efter hånden også svært at blive ved med at finde på nyt?? |
|
|
Muddley | Opsat: 2008-05-02 21:14:57 |
Hey ;etalfan. Jeg skriver jo heller ikke at man kan vurdere noget som helst ud fra et nummer. Det jeg mener med sammenkog er at nogle af elementerne (Guitarerne) er brugt igen og igen på deres albums. Det er svært at forklare, men måske du forstår hvad jeg mener når du hører nummeret Nostradamus. Jeg er nok den første til at købe albummet når det udkommer og glæder mig som en barn. Noget som er FEDT vednummeret er trommerne. De buldrer derudaf i et fedt tempo. Halford synger pissefedt. Vil betegne nummeret som en melodisk udgave af Pain Killer og Ram It Down. Det er fedt nok, jeg er bare ikke blevet væltet bagover. Og så bruger de synthesizer!!!!! |
|
|
Metalfan | Opsat: 2008-05-03 15:47:07 |
Synthesizer i Judas Priest?? Weird!!! | |
|
Jettfever | Opsat: 2008-05-03 20:51:20 |
Kan ikke krybe mig højere op end 6/10 for den her - og det er kun fordi at der står Judas Priest på coveret og pga. at "Judas Rising" og "Demonizer" er ok numre. Ellers en omgang uinspireret makværk. Tror jeg mistede lidt respekt for Priest omkring udgivelsen af denne skive, da hele reunion-tingen dengang lugtede langt væk af cash-in. Samtidig synger Halford sgu ikke særligt overbevisende mere - i hvert ikke i en livesituation. Har hørt bootleg-optagelser fra både Halfords solo og Priest's reunion tour, der er direkte pinlige rent vokalmæssigt. Har også mine betænkligheder i forhold til den kommende skive - tror simpelthen ikke at Priest er i stand til at lave et velfungerende koncept album - det er ikke der deres force ligger. Samtidig vil jeg også påstå, som Muddley har påpeget, at Nostradamus lyder lidt som et sammenkog af tidligere Priest ting - guitarlyden og trommerne fra Painkiller, lidt synthguitar fra Ram It Down etc. Er sgu også lidt bekymret over et konceptalbum omhandlende Nostradamus - lyder som noget af det 3.rangs power metal bands laver koncepter om. Men hva', skal blive spændende når skiven kommer. Men den her bliver i hvert fald aldrig et hit hos undertegnede. "Lochness"...gaaab |
|
|
Muddley | Opsat: 2008-05-03 21:29:57 |
Helt helt enig Jett. | |
|
-=MP=- | Opsat: 2008-05-04 05:49:43 |
Jeg må ærlig indrømme at jeg synes "Nostradamus" er et fedt nummer. Ganske rigtig er der ikke noget nyt over det, men de gør det de er bedst til, og det lyder sgu godt. Fuldstændig det samme som Whitesnake, ikke noget nyt, men pisse fedt. Mange bands der har prøvet at ændre stil, har vi tit set synke dybere end Titanic. Så det er bar emed at komme ombord på skuden, og så afsted... |
|
|
Motley | Opsat: 2008-05-07 01:39:37 |
jeg tør sgu ikke høre ham growl/skrige/stønne sig igennem Painkiller mere....Håber sgu de har den sang som en af de første i deres sætliste for hans egen skyld. Han synger virkelig på en helt anden måde nu, pga stemmen ikke er så optimalt live mere.... | |
|
Motley | Opsat: 2008-06-08 17:09:26 |
Dette band var så bundskraberen til festivallen. De ligner en mega sløvt tegneserie hold og Rob opfører sig som en brugt gammel mand der hører hjemme på et plejehjem, ligesom hans stemme. De duer seriøst ikke live længere og folk var enige. En epoke er slut for dette band...3 gange har jeg nu set dem og det blir værre og værre for hver gang. Der er ikke noget "screaming for vengeance" men mere "before the dawn". |
|
|
Sleazy Dane | Opsat: 2008-06-08 19:13:58 |
De 2 numre de spillede fra deres kommende album, lød dælme kedelige. Hvis det er de bedste numre fra "Nostradamus", så tror jeg sgu det er tid til at ligge lædderhatten og nitterne på hylden :-) Desuden kæmpede Rob Halford, som forventet, med at nå de høje toner. De bedste ved koncerten var at de trods alt fandt nogle uventede numre frem. F.eks var det fedt at høre "Rock Hard, Ride Free". |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2008-06-09 14:31:15 |
Ik' så mærkeligt måske, men jeg synes koncerten var bundsolid! :) Rigtigt nok holder stemmen ik' på samme måde som i midt 80erne, meeeen, han ka' stadig! Det værste er dog, at han læser teksterne op,... fedt de spillede "Rock Hard, Ride Free"! |
|
|
Jettfever | Opsat: 2008-06-09 16:09:34 |
Syntes fandme det var en sløj omgang. bevares, der var da højdepunkter, f.eks. at de spillede "Dissident Aggressor", "Green Manalishi" og "Sinner". Tipton og Downing var fantastiske som sædvanligt, men derudover har jeg sgu ikke meget mere positivt at sige. Halford er udbrændt, de nye numre stank, især "Death" og det samme gjorde "Angel" i den grad også. Bandet kom overhovedet ikke ud over scenekanten og virkede særdeles uinspirerede. Respekt for den lidt usædvanlige setlist, men det skal sgu leveres bedre - også selvom der står Judas Priest på backdroppet! |
|
|
Muddley | Opsat: 2008-06-14 10:37:32 |
Så er den nye Judas Priest ankommet, men til de som er parat til at smide henholdsvis 159,- 249,- eller 549,- for albummet i forskellige udgaver, så må jeg lige advare, da den er et helt anderledes JP ´man møder. Lyt lige til det i jeres foretrukne cd forretning. |
|
|
Jettfever | Opsat: 2008-06-14 10:41:53 |
Tror ærligt talt ikke jeg er klar til at lægge så meget som en krone for det! | |
|
Muddley | Opsat: 2009-02-19 19:23:44 |
Judas priest-Megadeth og testament i Malmø d. 04 Marts er der andre fra RN som skal derover?? | |
|
Jettfever | Opsat: 2009-02-19 19:30:10 |
Overvejer stadig kraftigt at tage derover...det er jo Priest...og prisen er egentlig fornuftig nok | |
|
Muddley | Opsat: 2009-02-19 19:38:37 |
Prisen er rigtig god for 3 så store bands. Og man kan jo altid købe 2 KG lösgodis med hjem. | |
|
Jettfever | Opsat: 2009-02-20 19:48:37 |
Hmm, det lader ikke til at Judas har lavet en flyvende fis om på setlisten i forhold til Sweden Rock i sommers. Tvivler derfor stærkt på om det er pengene værd. De var sgu ikke for skarpe sidst og med samme setlist ryger motivationen sgu lidt. Så ville jeg hellere ha haft Nostradamus back to front! Men omvendt, bland-selv-slik er et stærkt argument! :D |
|
|
Scandinavia | Opsat: 2009-02-21 09:09:36 |
Ja, jeg havde så en helt anden oplevelse :) | |
|
Jettfever | Opsat: 2009-02-21 09:45:03 |
Hehe, ja det ved jeg. Ekstremt så forskellige ens syn på en koncert kan være - her gælder det om noget med ens humør, forventninger etc. Tag ikke fejl, ville sgu gerne se Priest igen, men syntes de har skuffet lidt live de sidste par gange og er bange for at de ville gøre det igen. Men de lave forventninger var måske netop grund nok til at man burde se dem igen... |
|
|
Sleazy Dane | Opsat: 2009-02-21 09:48:27 |
Altid en oplevelse at opleve Priest, men koncerten på Sweden Rock skuffede også mig en del. | |
|
Du skal være logget ind for at kommentere albums.